IPB

Hoşgeldiniz Ziyaretçi ( Üye Girişi | Üye Olmak İçin Tıklayın )


 
Reply to this topicStart new topic
> Piyano klavyesi üzerinde notalar, Resimli, basit anlatım
ORolando
mesaj 21/12/2008, 17:46
İleti #1


Aktif Üye
***



Katılım : 12/05/2006
Üye no : 6902



Access to 32 Countries and 54 locations, PPTP, L2TP, SSTP, OpenVPN Supported, sstp vpn service EarthVPNYüklenmiş Resim

Bir arkadaşım için hazırladığım, notaların klavye üzerindeki yerleşimini anlatan basit bir gösterim.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
xxxx----xxxx
mesaj 21/12/2008, 18:43
İleti #2


Aktif Üye
***



Katılım : 17/02/2008
Üye no : 16517



ah bide bunu armoni şeklinde anlatılmışı olsa.biggrin.gif ama milyonlarca armoni war.biggrin.gif
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
sicko
mesaj 21/12/2008, 19:11
İleti #3


TR-ancer
*****



Katılım : 12/01/2007
Üye no : 10299



evet abi faydalı oldu bana ingilizce notaların ne demek olduu işe yarıycak ;;
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
xxxx----xxxx
mesaj 23/12/2008, 22:43
İleti #4


Aktif Üye
***



Katılım : 17/02/2008
Üye no : 16517



ingilizce noto de bişey yok dostum.dünya dili dir o c d yazanlar...
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
ORolando
mesaj 25/12/2008, 3:59
İleti #5


Aktif Üye
***



Katılım : 12/05/2006
Üye no : 6902



QUOTE(Kaan Demirel @ 23/12/2008, 22:43) *
ingilizce noto de bişey yok dostum.dünya dili dir o c d yazanlar...


Arkadaş haklı Bilal kardeş. İngilizce noto diye bişey yok. Yanlışlık olmuş, kusura bakma.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
promet
mesaj 28/12/2008, 17:21
İleti #6


Aktif Üye
***



Katılım : 5/11/2007
Üye no : 14424



+1
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Ecofas
mesaj 25/01/2009, 21:18
İleti #7


Aktif Üye
***



Katılım : 8/02/2005
Üye no : 2571



QUOTE(Kaan Demirel @ 21/12/2008, 18:43) *
ah bide bunu armoni şeklinde anlatılmışı olsa.biggrin.gif ama milyonlarca armoni war.biggrin.gif



Aşağıda vereceğim linkte klavye üzerindeki tüm nota ve chord dizilimlerini;A minör,C minör,triadlar,Suspended 4 lar , Emaj ;scales vs. vs... hem dinleyip hemde piano üzerindeki dizilimlerini görebilirsiniz.

PROTECTED LINK Linkleri görebilmek için lütfen ÜYE Olunuz ( Please REGISTER to view links )


İşin teknik kısmı önemli olabilir ama bence daha önemlisi kulağınız arkadaşlar...Armoni oluştururken bir notaya bastığınızda , kulağınıza gelen ses diğer seslerle sevişiyorsa o nota doğru notadır. thumbsup.gif

Nacizane tavsiyem; işin teknik kısmını da bilin ama yaratıcı ve yenilikçi yönünüzü canlı tutmak istiyorsanız kulağınızı da hiçbir zaman ihmal etmeyin. Teknik bilginiz olmadan sadece doğru tınıları süzüp yakalayabilen iyi bir kulakla çok güzel melodiler yazıp armoni oluşturabilirsiniz,ancak iyi bir kulağınız yoksa işin teknik kısmını ne kadar iyi bilirseniz bilin sadece kalıplar arasında sıkışır kalır , belki de hiçbir zaman etkileyici ve özgün bir melodi yazamayabilirsiniz.

Son olarak ; melodi yazarken veya armoni oluştururken(teknik bilginiz olsun veya olmasın),doğru dizilimlere ulaşmak için kulağınıza ; bu dizilimlerin dinleyenler üzerinde etki bırakıp bırakmayacağı konusunda ise kalbinize danışın derim. rolleyes.gif

En derin muhabbetlerimle;

Bu ileti Ecofas tarafından 25/01/2009, 21:20 yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
xxxx----xxxx
mesaj 26/01/2009, 20:11
İleti #8


Aktif Üye
***



Katılım : 17/02/2008
Üye no : 16517



Ecofas faruk abi tek kelimeyle büyüksün abicim.smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif bu arada sna ulaşabilceğim bi adres wrsa msn fln özelden yazarsan sevinirim abi:)
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
mrtgmsksn
mesaj 17/01/2010, 18:49
İleti #9


Yeni Üye
*



Katılım : 17/01/2010
Üye no : 87422



Ekofas hocam ustadsın ya, çaldığın müzikleri dinlemek isterdim, çok yararlı çok faydalı bir bilgi vermişsin, işin özünü açıklamışsın eline sağlık...

Bir de site çok süper yaa...

Bu ileti mrtgmsksn tarafından 17/01/2010, 18:50 yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 kullanıcı bu başlığı okuyor (2 Misafir)
0 üye:

 

Collapse

> Benzer Konular

    Konu Başlığı Yanıtlar Konuyu Başlatan Okunma Son Faaliyet
No New Posts 12 Travma 2056 24/09/2009, 14:59
Son İleti: ixirs
No new   70 mnc 12766 26/05/2009, 15:00
Son İleti: Kenshin Himura
No New Posts 6 paulvanvooren 2008 6/12/2007, 9:52
Son İleti: CeYLaN-plasticwoman-
No New Posts 6 LiftMeUp 2741 30/08/2009, 18:57
Son İleti: SoniXc
No New Posts   3 daeron 1820 7/08/2009, 15:57
Son İleti: kyo
No New Posts   5 kyo 575 31/03/2010, 22:16
Son İleti: kyo
No New Posts 5 Zafer Kabaoğlu 770 26/11/2010, 2:14
Son İleti: automatte
No New Posts   3 Ocean.lab 341 24/11/2011, 15:48
Son İleti: bayj
No New Posts   1 sammy2 211 17/03/2013, 3:52
Son İleti: DeeJay AbsuLtH




Kelime Bulutu:

Tarih: 19/12/2014, 14:56