IPB

Hoşgeldiniz Ziyaretçi ( Üye Girişi | Üye Olmak İçin Tıklayın )


 
Reply to this topicStart new topic
> Onur Kılıçkıran - Mignon Girl Beloved, Minimal New Age Trance Techno gibi bişey
renegade_easel
mesaj 20/05/2008, 6:09
İleti #1


Kıdemli Üye
****



Katılım : 23/05/2005
Üye no : 3193



Access to 32 Countries and 54 locations, PPTP, L2TP, SSTP, OpenVPN Supported, openvpn service EarthVPNParça ismi Mignon Girl Beloved.
Tarzını tam olarak bilmiyorum ama güzel bişeyler oldu. En azından electronica olduğu kesin biggrin.gif

Reason ve mean beat sample ları kullanıldı

Dosya Boyutu: 9.12 MB
Süre: 6'38"
Format: 192kbps 44.1kh stere mp3

Zip'li dosya indir:

PROTECTED LINK Linkleri görebilmek için lütfen ÜYE Olunuz ( Please REGISTER to view links )


Yapım süresi 3 gün.

Keyifli dinlemeler...
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Stack
mesaj 20/05/2008, 13:34
İleti #2


Moderatör
Grup Simge



Katılım : 14/12/2007
Üye no : 15066



onur çok başarılı bence..önceki parçana göre çok daha başarılı buldum..tebrik ederim..hemen şunuda söyliyim..2:02 de giren lead in volume unu çok az kısıp, frekans olarakta biraz ayrıştırmanı tavsiye ederim..bastığı anlarda diğerleri duyulmuyo..birde outro da yanlız kalan kick olmamış bence..bunların dışında özgün, mistik ve çok başarılı çalışma olmuş..arşivime attım..bu arada bana kalırsa electro house olmuş..tekrar tebrikler, başarılar kardeşim..

Bu ileti VolkaN ŞerbetçioğLu tarafından 20/05/2008, 13:35 yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
renegade_easel
mesaj 20/05/2008, 20:17
İleti #3


Kıdemli Üye
****



Katılım : 23/05/2005
Üye no : 3193



QUOTE
onur çok başarılı bence..önceki parçana göre çok daha başarılı buldum..tebrik ederim..hemen şunuda söyliyim..2:02 de giren lead in volume unu çok az kısıp, frekans olarakta biraz ayrıştırmanı tavsiye ederim..bastığı anlarda diğerleri duyulmuyo..birde outro da yanlız kalan kick olmamış bence..bunların dışında özgün, mistik ve çok başarılı çalışma olmuş..arşivime attım..bu arada bana kalırsa electro house olmuş..tekrar tebrikler, başarılar kardeşim..


Volkan teşekkür ederim indirip dinleyip yorumunu esirgemediğin için, electro house doğru öyle olmuş. Beğendiğine sevindim. arşivine de attığına göre bayaa iyi bi iş çıkarmışım smile.gif O kısımlarda evet haklısın biraz boşuna boost vermişim o enstrumana bir de bitişi melodik baslan yapsaydım daha şık dururdu. Elimdeki imkanlarla bu kadarını yapabildim. Elimde pegasus marka pc hoparlörleri artı filips marka sadece kulaklık yükseltici olarak kullandığım pc hop. leri var. Pegasustan duyduğum sesle filips kulaklıklardan duyduğum sesi kıyaslayarak yapmaya çalışıyorum ses seviyelerini. Bişey farkettim:

Bas kik için 200ms-240ms gayet yeterli, uzun uzun baslarla çıkışı boğmanın alemi yokmuş, zaten kikin amacı o değil, mesela eskiden 1 saniyelik bas davullar kullanırdım ne güzel vuruyo derdim, aslında kikin amacı mümkün olduğunca kısa ve net olması. bir de tasarım esnasında sesleri mümkün olduğunca duyulur ve kısık sesle çalışmak lazım, daha sonra master kanalın maximizer ları zaten yeterince yüksek bi seviyeye çekiyo. mesela pad ler için -12db den yüksek -9db den düşük olmasında seviyesinin fayda var. mesela ön planda tutulacak bir ses için -6db gayet yeterli, mixer üzerindeki volümlerlen son exporta kadar oynamamak lazım default kalması lazım, daha sonra oralardan ince ayar ya da yükseltme yapılabilir otomasyonla. zaten sesler hep birarada birbirini örtmiycek şekildeyse maximizerlar flat yapıyo. maximizer ı son aşamadan önce açmak kafa karıştırabilir.

Bir de ne kadar sağlam melodi armoni olursa olsun sonuçta elektronika türevlerinde sağlam ve detaylı ve funky ritm patternler şart.

Volkan tekrardan teşekkür ediyorum dinleyip öneride bulunduğun için. flowers.gif

Bu ileti indigo_knight tarafından 20/05/2008, 20:20 yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Stack
mesaj 20/05/2008, 22:00
İleti #4


Moderatör
Grup Simge



Katılım : 14/12/2007
Üye no : 15066



valla onur bendede ne monitör var ne ses kartı..soundblaster kart, ucuz 2+1 hoperlör ve creative in 50-60 ytl lik kulaklığı ile yapıyorum bende smile.gif ..

herkesin çalışma şekli farklıdır tabii ama ben maximizer i açık tutuyorum, en son master a bir EQ ekliyorum..ben kick i genelde sample kullanıyorum..kafamdaki ton a en yakın sample ı seçip, EQ ile tonluyorum ve birde uygun kompresyon tamamdır..dediğin gibi özellikle bu türlerde kick in kısa ve net olması gerekiyor..kulaklıktan yetersiz olarak duyduğun kick arabada dinleyince can sıkıcı olabiliyor..o yüzden kick in volume ünü düşük tutup iyi tonlamak lazım..mixi genelde orta seviyede, zaman zaman yüksek, bazen kısık ayrıcada birde mono dinlemekte fayda var..neyse burası prodüksyon konularına döndü smile.gif
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 kullanıcı bu başlığı okuyor (1 Misafir)
0 üye:

 

Collapse

> Benzer Konular

    Konu Başlığı Yanıtlar Konuyu Başlatan Okunma Son Faaliyet
No New Posts   4 renegade_easel 1699 12/10/2007, 23:37
Son İleti: bluesky
No New Posts 3 renegade_easel 1000 15/05/2008, 15:45
Son İleti: Stack
No New Posts 5 renegade_easel 1272 13/08/2012, 11:26
Son İleti: renegade_easel
No New Posts 14 renegade_easel 1574 21/04/2017, 20:29
Son İleti: renegade_easel
No New Posts 8 renegade_easel 1009 18/09/2011, 11:52
Son İleti: renegade_easel
No New Posts   5 renegade_easel 918 10/09/2017, 11:50
Son İleti: renegade_easel
No New Posts 0 renegade_easel 363 28/12/2015, 16:38
Son İleti: renegade_easel
No New Posts 0 renegade_easel 407 5/06/2016, 23:06
Son İleti: renegade_easel
No New Posts 0 renegade_easel 466 29/04/2017, 1:27
Son İleti: renegade_easel




Kelime Bulutu:

Tarih: 26/02/2020, 21:07