IPB

Hoşgeldiniz Ziyaretçi ( Üye Girişi | Üye Olmak İçin Tıklayın )


7 Sayfa V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dergi?, Sizce
Dj Wane
mesaj 13/09/2006, 2:32
İleti #1


Üye
**



Katılım : 22/06/2006
Üye no : 7579



Access to 32 Countries and 54 locations, PPTP, L2TP, SSTP, OpenVPN Supported, openvpn service EarthVPNArkadaslar bu sıte gercekten cok bılgılendırıcı bı sıte bı onerıde bulunmak ıstıyorum dergi cıkarmayı dusunuluyor mu ? Daha fazla kıtleye ulasmaya we ınsanları bu muzıgı daha ıı anlamalarına yardımcı we bılgılendırme acısından daha ıı olabılır. saygılarımla
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
tranceteam
mesaj 13/09/2006, 3:01
İleti #2


Üye
**



Katılım : 19/03/2006
Üye no : 6196



dostum güzelde fikrin bunu tavsiyeler bölümüne yazarsan daha iyi olur. dj ekipmanlarıı bölümü bunun için yanlış yer wink.gif
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
illumi
mesaj 13/09/2006, 4:08
İleti #3


TR-ancer
*****



Katılım : 20/08/2005
Üye no : 3838



Hani böyle birşey olsa ama bu zor bir olay.Müzik teknonolileri hakkında REC ve Volume dergileri bilgi sağlıyor.Müzikal anlamda ise popüler alanda Blue Jean gibi dergiler revaçta...Bende gerçek bir elektronik müzik dergisi olsun isterdim ama Türkiye buna hazırmı bilemeyiz...
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
NeoN
mesaj 13/09/2006, 4:24
İleti #4


TR-ancer
*****



Katılım : 24/09/2005
Üye no : 4200



Zaten REC ve Volume dergilerini alan cok az insan var direk elektronik müzige yönelik bi dergi Türkiye de bence hiç satış yapamaz...
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Nitrogliserin
mesaj 13/09/2006, 7:46
İleti #5


Global Moderatör
Grup Simge



Katılım : 10/09/2003
Üye no : 327



Davulun sesi uzaktan kulağa hoş geliyor evet haklısınız ama namusuyla yaşayan haybeden para kazanmayan insanlar için bir dergi çıkarmanın ne kadar külfetli bir iş olduğuna inanamazsınız. türkiye'de bazı şeylerin malesef daha çok yol katetmesi lazım.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
SCRATCH
mesaj 13/09/2006, 8:07
İleti #6


Aktif Üye
***



Katılım : 15/08/2005
Üye no : 3806



walla dergi olsa garika bişe olurdu tr ni çıkardığı bi dj, events, dj technology, dergisi yok diye biliorum bu işe girilse çok güzel bi olay olurdu hemde gündemi çok daha iyi takip edebilirdik ama gerçektende çok fazla rabet olmaz ve Nitrogliserin çok haklı
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Smart
mesaj 13/09/2006, 20:24
İleti #7


Yeni Üye
*



Katılım : 11/09/2006
Üye no : 8698



Yaw ben uzun süredir.REC dergisini raflarda göremiom unsure.gif hala çıkıyormu istanbulda nerden bulabilirim satıldığı özel bi yer fln mı var???
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
NeoN
mesaj 13/09/2006, 21:12
İleti #8


TR-ancer
*****



Katılım : 24/09/2005
Üye no : 4200



QUOTE(Smart @ 13/09/2006, 13:24)
Yaw ben uzun süredir.REC dergisini raflarda göremiom unsure.gif hala çıkıyormu istanbulda nerden bulabilirim satıldığı özel bi yer fln mı var???

REC bende bulamadım sad.gif
Ama Volume hala satılıo... cool.gif
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Sharkie
mesaj 13/09/2006, 21:35
İleti #9


Süresiz uzaklaştırıldı
*****



Katılım : 17/01/2005
Üye no : 2443



knowledge yeterlidir bence.. türkiye'de bu işi yapmak çok zor smile.gif
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
illumi
mesaj 13/09/2006, 22:55
İleti #10


TR-ancer
*****



Katılım : 20/08/2005
Üye no : 3838



Valla ben avrupai bir derginin türkce yayımlanmasına bile razıyım.....
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post

7 Sayfa V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 kullanıcı bu başlığı okuyor (1 Misafir)
0 üye:

 

Collapse

> Benzer Konular

    Konu Başlığı Yanıtlar Konuyu Başlatan Okunma Son Faaliyet
No new   74 ath0 3182 27/10/2005, 20:13
Son İleti: jinmungand




Kelime Bulutu:

Tarih: 16/06/2019, 5:22